Övertrött

Ja nog fasen är jag det nu, fick ett städryck för ca en timme sen så nu ser det nästan respektabelt ut här hemma. Kan inte gärna dra fram dammsugaren nu... Var över hos Emma innan jag och Frida och vi hann göra Fattiga Riddare och nästan äta upp dom innan Emma och Billy kom hem från Maxi. Hihi...

Imorgon är det skola mellan 10-15 och efter dess så ska vi börja ställa i ordning Bruunska Villan inför onsdagen. Ska sova hos Jessica med så får jag lite extra sovmorgon men ska ändå upp med tuppen och locka mitt hår:) Borde egentligen packa saker inför imorgon men jag pallar verkligen inte, gör det imorgon bitti innan jag och Emma ska iväg eller så får jag helt enkelt åka hem på eftermiddagen och packa...Vi får la se vad jag gör.

Nu ska sminket av i alla fall och jag ska mysa ner mig i min säng. Uppstigning med tuppen imorgon!:)

I wanna know if love is wild
Babe I wanna know if love is real...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag åker tillbaka redan på söndag för jag ska jobba på måndag så du behöver inte hämta ut mitt paper. Fixar det under dagen.. Tack ändå

2008-03-06 @ 23:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback