Myskväll!

Ja man ska alldeles strax mysa ner sig i soffan med en av syrrans filmer:) Riktiga tjejfilmer så jag får passa på när jag är själv och ingen kan klaga... Dagen har som sagt gått i lugnets tecken och det blir nog ingen större förändring. Ska kanske orka bemöda mig till duschen efter filmen och sen krypa ner i bingen och läsa till ögonen går i kors.

Imorgon tror jag faktiskt att jag ska ta mig en sväng på Väla om de har öppet. Kan gå och spana lite tills på tisdag då pengarna kommer. Och på tal om pengar så fick jag en glad överraskning. Får tydligen semesterersättning från mitt ena jobb nu i mars så på tisdag rullar det även in 1836 härliga kr på mitt konto. Då kanske man kan unna sig en parfym i alla fall;) Och kanske lite till...Näe fy Josephine. Denna månaden måste du hålla lite i grynen.

Hoppas på att träffa min penta ikväll en snabbis med. Måste ventilera lite. Har lite saker on my mind och behöver råd. Allting känns i alla fall inte bra. Inte så bra som det borde men tror det är mitt fel. Måste börja tro att folk inte kommer att svika mig. Kan inte döma nya för gamlas misstag, men det är så svårt. Better safe than sorry känns jäkligt lockande...

Nu blir det lite Oasis och sen film:)


Me and you what´s going on?
All we seem to know is how to show
The feelings that are wrong

image553

Jag vill ha sommar NU!:)

Kommentarer
Postat av: emma

Gumman, du e det bästa ja vet!!!! I´ll never let you down!! Du vet det! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback