Med laptopen i knäet

Skönt att kunna sitta i soffan med datorn i knäet och kunna kombinera två saker:) Just nu tittar jag på den nya serien som börjat, Starter Wife. Verkar helt okej än så länge.

Började dagen med en mysig morgonpromenix med min kära Emma, så skönt när det bara är du och jag ibland. Även kompisar behöver "alone time". Hihi...sedan var det skola mellan 10-15. Märks att tentan börjar närma sig nu och det är verkligen dags att börja plugga ordentligt. Har även varit träff med styrelsen och fotografering nere vid slottet och sedan diskussionsmöte hemma i Vickans nya och jättefina lya:) Skönt att vi bestämt att vi ska ha mysiga hoodisar.

Imorgon blir det plugg för hela slanten och sen filmkväll. Är dags för del 2 i min filmskola, Schindlers List tror jag står på schemat. Lär väl gråta denna gången med om inte alla sitter och stirrar på mig som sist;)

Borde verkligen städa här hemma med. Funderar på att sätta en begränsad tid på städningen, typ en halvtimme och sen lägga ner för ikväll. Då kanske det händer något? Haha...vi får väl se.

Nu blir det lite mer fokus på TV´n.

Trevlig kväll allihopa...

Den vackraste stunden i livet var den när du kom
och allt var förbjudet
och allt som vi gjorde den stunden vill jag göra om
för det ekar i huvet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback