Marsch i säng Josephine!

Ja vad är detta? Jag skulle ha sovit för längesen nu ju. Men när jag kom hem och började lyssna på alla fantastiska Disneylåtar och småpulade här hemma lite så var tröttheten som bortblåst. Men ska upp vid halv åtta och äta och platta hår för att sen åka och träna lite. Tredje gången denna vecka. Är lite stolt faktiskt.

Var över hos Emma innan och Lotta är här med. Kommer bli en kanonbra inflyttningsfest imorgon, det VET jag!:) Har tänkt en massa på dåtid, nutid och framtid idag. På hur mitt liv förändrats på bara ett futtigt år. Människor har försvunnit hastigt, fina människor har kommit (både nya som gamla). Jag har börjat tänka på ett helt annat sätt och är inte lika naiv längre. Det går inte att vara för då stöter man på nitar titt som tätt. Nu ska jag bara lära mig att ta risker och chansa ibland med. Går inte att mesa som jag gör. Om jag vill ha något så ska jag se till att göra mitt bästa för att det ska bli så.

Ojojoj, blev lite deeptalk nu såhär på kvällskvisten:)

Ska snart i säng, bara lite mer Tarzanlåtar....bara nån till:)

You´ll be in my heart
Yes, you´ll be in my heart
From this day on and forever more

Kommentarer
Postat av: emma

Ååååå, va ja tycker det e bra att du VET!!! hihi! PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback