Mamma!

Måste dedikera detta inlägg till min kära mamma. Hon är nog bland de bästa man kan få skulle jag tro och ju äldre jag blir desto mer värdesätter och uppskattar jag henne. Hon ställer alltid upp, vad som än hänt, hon lyssnar och kommer med bra råd, hon har världens härligaste skratt och är så där roligt tankspridd som gör att man bara ler. Vi har inte alltid dragit jämt och haft våra duster men det är nog just dom som gjort att vi är som vi är idag. Och idag ställde hon upp ännu en gång. Så tack mamma för att du är just precis som du är! 

Jag älskar dig med all min kärlek på jorden!

Kommentarer
Postat av: Jennie

mammor är bäst :D

Postat av: christian sandberg

håller med att hon har ett härligt skratt. :o)

2008-03-05 @ 21:05:56
URL: http://anemone77.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback