Låååång dag!

Ja jag e fasen helt slut. Kom till bibblan lite efter elva och pluggade ganska så non stop till klockan 17 då det var dags för UU-möte. Sen cykla hem och äta en massa mat (har inte hunnit äta på hela dan) och sen var det dags för träning med Jennie och Cilla. Det var ett ganska så skönt pass, känner att jag är alldeles för tränad för ett vanligt medelpass så nu blir det antingen medel med puls eller styrka!:)

Lite snö föll när vi cyklade hem och att det är den 17 mars kändes verkligen inte av då. Jag vill ha vår NU!  Nu ska jag alldeles strax duscha och sen hoppa i bingen och läsa lite:) Ska bara hitta orken först...

Nattinatt allihopa!

Sanna vänner har man kvar när de andra har gått
Sanna vänner kan man alltid lita på
Dimman lägger sig och de står kvar
Sanna vänner är det bästa du har

Kommentarer
Postat av: suss

helloooo!!!!
Jo skulle bara tipsa om friskis medel styrka. Den är väldigt bra, helt slut efteråt! Testa det i stället och sluta mesa med vanligt medelpass, hihi ;)
Ha det bra. Kram kram

2008-03-18 @ 13:46:25
Postat av: emma

sann vän!!! PUSS

2008-03-18 @ 14:09:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback