Friday Night!

Ja då sitter man här och väntar på att Let´s Dance ska börja och på att André ska komma hem så vår myskväll kan börja. Gick en sväng på Väla innan och fönstershoppade. Hittade en jättefin klänning i den första affären jag gick in in. Haha...inte så oväntat när det gäller mig. Har sagt att om den är kvar på tisdag så ska jag få köpa den. Kostade bara 200 kr!:) Var även och kollade på parfymer och fastnade för några stycken. Så nu längtar jag bara till tisdag då det får shoppas lite granna i alla fall. Klänning, parfym och skor....Vi får väl se:)

Nu önskar jag att tiden kunde gå liiiiite fortare:)

Trevlig långfredagskväll allihopa!


It's not always rainbows and butterflies
It's compromise that moves us along
My heart is full and my door's always open
You can come anytime you want


Kommentarer
Postat av: emma

När man inte vill att tiden ska gå fort, då gör den det - men nu, då man vill den ska gå skiiitfort, då går den så sakta den bara kan!!! Varför lixom? :/ Ja saknar dig! Å ja vill vi ska ha myskvällar när vi kommer tillbaka, va tycker du?? PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback