Annandag påsk

Gårdagen var mysig, god mat och mysigt att träffa alla igen:) Fick busa av mig lite med de små med och får se dom imorgon med när vi ska på bio!:)

Idag ska man bege sig mot stan och träffa Suss för en fika hemma hos henne. Är man två fattiglappar så är man:) Sen blir det antagligen bio med mamma och lite pluggande, om jag bara kommer på vad det är vi ska ha gjort tills på torsdag. Aja, det löser sig...

Nu ska jag fixa lite till här innan jag går mot bussen...


Wish I knew then, what I know now
You held all the cards and sold me out
Shame on you if you fooled me once
Shame on me if you fooled me twice
But you've been a pretty hard case to crack
I should've known better but I didn't
And I can't go back

Kommentarer
Postat av: hilda

yack..hoppas du har haft en bra påsk..själv har ja ätit godis tills ja har storknat..blir nog en del läkarbesök i veckan så det känns sådär..men tack för omtanken :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback