A new day has come...

Jepp och nya insikter...Nu måste jag reda upp mina känslor på riktigt och göra nånting av det. Så här kan jag inte ha det längre...Ensam är stark?


Börja sluta tro och låta vansinnet gro
Jag vill sparka bakut och göra något sjukt
Släcka fyren på berget som räddade liv
och smita från smällen med sjumilakliv

Jag kommer inte hem ikväll om jag känner mig själv.
Låt oss säga farväl till både hjärta och själ.
Jag kan ta ett långt, hårt straff för alla stunder vi haft...


När ska jag lära mig egentligen?

Kommentarer
Postat av: Jennifer

Man lär sig aldrig tyvärr gumman..tro mig så många misstag som man har gjort..usch vill inte ens tänka på dem. Men tids nog löser väl sig allt får man alltid hoppas på..de gör iaf jag ;)
Lev på hoppet :)

2008-03-16 @ 12:45:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback