Kalmarit igen

Ja då var man i Kalmar igen och det börjar kännas riktigt bra nu. Lite hemlängtan igår men det blir bättre. Men jag glömde visst några kläder hemma mamma, så hittar du en vit kofta och en pyjamas med stjärnor på så är de mina!:)

Idag har man pluggat på bibblan, fick lite gjort men ska läsa lite till ikväll. Blir buddhism och liknande i bingen sen.  Imorgon är det plugg i bibblan igen och sen hem och städa ut julen, dock får mina stjärnor vara klar ett tag till, eller till söndag! Ska även förbereda lite inför lördag...hihi och mer säger jag inte;) Blir nog let´s dance med Fridis på kvällen och sen så sa Adler att han skulle göra ett nattligt besök så vi får ju se. Haha! Blir en nykter fredag och det vet jag inte hur längesen det var en sådan i Kalmar även om en viss herr Z försöker få mig på andra tankar;)

Näe nu lite Scrubs och sen buddhism i bingen...Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: emma

goodie goodie! ;) see ya soooooooooooooon! :D PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback