Torsdag

Gårdagen var riktigt lagom och mysig, lite klassisar och kompisar till dessa på puben där det visades fotboll, tråkig match dock men trevligt sällskap. Dagen idag har varit väldigt lugn och skön och nu har man precis ätit korv stroganoff och dricker påskmust, det tycker jag att jag var värd, ska läsa lite i grammatikboken med innan det blir bingen. Blir det väldigt tidigt ikväll:) Imorgon är det fredag och lugn hemmakväll! Så jäkla skönt!

Vill även pusha min lilla stjärna till hennes tenta imorgon, du kommer klara den galant för du är en av de duktigaste och smartaste människor jag känner. Sen att du är fin, rolig, galen, stöttande, omtänksam, givmild och alldeles alldeles UNDERBAR är ju inte en nackdel heller. Me love you!


Nu är det soffan som gäller, ska kolla ett för mig nytt program kl 21. Criminal Minds, fick tips om det precis:)


Kommentarer
Postat av: Jessica

Tycker inte om din negativa ton..! Mina bacilusker är i prima skick ;-)

2008-02-22 @ 20:37:16
Postat av: Marie

Märks att vi är släkt, jag drack iofs julmust...men its a must:-)

2008-02-22 @ 22:39:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback