Tack...

Sitter och lyssnar på en massa skön musik nu och dricker lite nyinköpt te. Pengar idag och det har shoppats (och ätits sushi med Fridis såklart!) kan ni tro:) Stövlar, klänningar, underkläder, strumpor, smink, leggings och en kofta. Har provat allt ikväll och jag e ganska säker på att jag ska behålla allting. Speciellt stövlarna. Me <3! Klackade även om ett par gamla skor så det kändes som om jag fick två skor idag! Har även varit och storhandlat med Jessica och stylat henne kan man säga:)

Nu på kvällskvisten blev det en promenix med fina Emma. Så skönt att bara gå lite och snacka strunt! Pluggat har jag med gjort och "läxan" tills imorgon ska läsas i bingen sen:)

Har varit en ganska så bra dag faktiskt. Skola imorgon mellan 10-12. Skönt med få lektioner men tråkigt att träffa klassen så lite.

Nu ska jag surfa runt lite, lyssna på skön musik och dricka mitt goa te!

TACK min fina familj och underbara vänner för alla uppmuntrande ord och att ni stöttar! Jag har världens bästa människor runt omkring mig!<3


P.S Stövlarna jag köpte idag hade du älskat mamma!:) D.S


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jo det kan man ju lugnt säga att du gjorde! Nu ska jag bara bestämma mig för om jag kommer använda det.. :-)

2008-02-26 @ 00:27:43
Postat av: jennie

me älsk you

2008-02-26 @ 22:15:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback