One down, one to go!

Var som sagt KARMA-sittning igår och själva sittningen i sig var okej men lite seeeg emellanåt, mellanfesten blev roligare och Palace var absolut roligast. Som vi dansade, hade verkligen jätteroligt men idag är man lite trött och sliten men en massa vatten, treo och lite mat kommer nog göra susen. Ska ju som sagt på finsittning idag med och ska försöka ha roligt ikväll med!:) Frida räddade dock min dag genom att betala sin skuld i en vinare så nu slapp man cykla till systemet och kan bara slappa. Om jag nu inte ska hjälpa emma med flyttningen, beror lite på när de kommer. Så obeskrivligt skönt att få ha henne här på heltid, min "sambo"...:D

Nu ska jag slänga mig i soffan och dega lite...

Kommentarer
Postat av: Jessica

vänta du bara.. kan ta det idag istället :) Kanske ska hålla i spexet själv istället ;) hehe

2008-02-02 @ 12:45:17
Postat av: emma

Snaaaaaaaaaart! Imorrn!!!! Får ja ha dig för mig själv imorrn????!!! :) PUSS "SAMBO"

Hej Då Teckning!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback