När tar det slut?

Har nästan pluggat klart nu, ska läsa de sista sidorna i bingen alldeles strax. Har fortfarande sjukt mkt att göra i skolan och har insett att jag måste börja plugga på helgen med så jag kan ha något som kallas ett liv i veckorna. Men förhoppningsvis är detta näst sista veckan som det är så här. Några rutiner finns överhuvudtaget inte i mitt liv. Igår somnade jag 20.50 och idag blir det nog runt en 02.00. Måste gå upp tidigt imorgon med så man hinner duscha och sånt som normala människor gör. Lägenheten ska vi inte ens tala om, blir fredagens+lördagens projekt. Fredagkväll= hemmakväll. Det MÅSTE bli så denna vecka, tyvärr. Nu ska jag borsta klart gaddarna och hoppa ner i min säng med min engelskabok!

Gonatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Håkan Lundgren

Jobba på Josse, vi stötar dig - din egen fanatiska och obrutet lojala fanclub. HkAnn et consortes

2008-02-07 @ 07:59:03
Postat av: Jessica

Imorrn är det värsta över, sen blir det humant igen! yeay!!! :-) filmrace på tisdag på riktigt studentvis? ;-) tell you later, haha

2008-02-07 @ 21:15:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback