Lillördag!

Ja så var det onsdag och nästan halva veckan har gått. Går sjukt snabbt nu tycker jag.

Ny kurs som började igår, Grammar. Jag har alltid varit lite av en grammatiktönt men jag ska ändå inte säga för mkt men förhoppningsvis blir det inte svårare än så här:) Skulle ha tagit en morgonprommis med Jennie men det fina regnandet satte stop för det så nu blir det istället frukost framför Våra Bästa År sen. Ska möta upp Emma i stan och köpa en mascara sen vid halv tolv:)

Ikväll blir det sminkparty först vid sex och sen så har Jennifer dragit ihop ett litet gäng som ska ses på puben vid 20.00 eller så. Tror hon ville kolla fotboll och att hon allt lyssnade på mina råd om att vi skulle hitta på något snart;)

Näe koka ägg var det nu ja...

Ha en mysig onsdag!

Kommentarer
Postat av: emma

bidde visst inget stan , å ingen mascara... men en liten date ändå! ;)
Ja e sååå trött på denna skiiiiten!!!!! :(

Postat av: Jessica

och inget sminkparty blev det heller, men du lyckades ta dig till puben iaf till skillnad mot vissa andra.. hehe

2008-02-20 @ 23:16:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback