Långhelg!

Dålig uppdatering från min sida ett tag nu...Men nu kanske det blir lite bättre eftersom vi är lediga i sex dagar!:) Det är helg fram till tisdag kl 10.00 och det ska bli såååå skönt! Blir dock lite jobb på kåren ikväll först men det ska bara bli roligt! Jobbar ju med de bästa man kan tror jag! Och imorgon är det gelehjärteutdelande på bibblan, får ha något rött på mig så jag ser lite Valentin-aktig ut. Sen på kvällen är det romantisk dejt på Table 20 med världens bästa "sambo" Emma, kul att vi gör något roligt av dagen faktiskt!

Fullt ös i helgen med med klassfest och födelsedagsfest för Jenny! Kommer bli supernajs och även fast jag försöker intala mig själv att jag är för gammal för fest två dagar i rad så fungerar det inte alltid. Man lever ju trots allt bara en gång...Är väldigt positiv idag känner jag och det är väldigt skönt, beror nog på den här välbehövliga pausen från plugg och skola!

Näe nu ska jag försöka äta lite eller i alla fall dricka lite så jag inte hungrar ihjäl på kåren sen!

Ha en underbar "lillördag"!:)

Kommentarer
Postat av: Jenny

På lördag är det vi som ska festa!! :D Kommer bli fullt ös... Och så ska du få besöka Harrys för första gången också, tihi. Puss puss

2008-02-13 @ 20:02:20
Postat av: Jessica

imorrn blir det candynice!! Figure that one out if you can :-P

2008-02-14 @ 20:45:53
Postat av: emma

Äta bör man annars dööör maaan! hiiihiii! Puss älsk!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback