Guten Morgen

Sitter och käkar frukost nu, mysig musik i bakgrunden och jag är redan klar att åka till skolan. Två timmars lektion idag och sen två timmar på fredag. Känns lagom lönt egentligen men tentan sägs vara assvår så det blir till att gå på varenda lektion även om en hemresa känns lockande just nu. Ladda om batterierna? JA tack!

Ska boka klipptid idag med, nu ska det allt klippas lite:) Men bara topparna, kommit fram till att jag ska ha långt hår. Det ÄR jag. Sen blir det hem och städa, tänkte jag skulle plocka lite nu innan jag ska åka, typ bädda säng och så. Ska även följa Emma till bussen för hon ska åka hem. Kommer vara riktigt tråkigt här utan henne:(

Näe nu ska jag äta upp och sen dona lite här hemma!

Ha en bra tisdag allihopa!

"If you want it, come and get it..."

Kommentarer
Postat av: Anja

men josefin lilla söööta! du har redan långt hår, när du skriver så där blir jag jätteledsen. jag har väl knappt något hår alls om man jämför med dig. elaking :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback