Bingen!

Ja jag ska alldeles strax hoppa i bingen nu och sova. Men inte någon sovmorgon icke, ska upp med tuppen (klockan 08.00) för att träna med Jennie. Känns väldans duktigt en lördagsmorgon!

Kvällen har bestått av tacobuffé på KM och sen ett besök på puben där en cider intogs och sen cyklade jag hem och kollade klart på Sunes sommar och sen kom Frida och så såg vi Dirty Dancing, det är en film som jag kan nästan alla låtar och repliker till. I just love it!

Imorgon blir det annars förrutom träning lite plugg och sen på kvällen är det förfest och utgång men allra först BINGEN!

Nattinatt!


Kommentarer
Postat av: Andreas

Jag vet nu inte om det är någon merit att kunna nästan
alla låtar till Dirty Dancing, då det är en av de sämsta filmerna nånsin ;). Det är nog du och min syster som kan dom :P

Tacka vet jag Grease och Saturday Night Fever, det är bra skit!

2008-03-01 @ 02:56:40
Postat av: Jennifer

Mmmm de var helt rätt party party hemma hos mig :) kande bli bättre? Nej skulle inte tro de ;)
Massa god mat och dricka :)
Syns snart för en lite shopping tur :)
Puss

2008-03-01 @ 10:57:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback