Uppe med tuppen...

Ja jag väntar på att det ska komma några och fixa min frys och de kan komma allt emellan 07-16 idag och imorgon så det var att gå upp tidigt bara...Borde kanske diska lite och käka frulle med? Ska iväg till farbror doktorn och kolla upp min svank/höft efter två fall nerför en trappa i lördagskväll. Som jag trodde så har jag inte lika ont idag men så är det alltid när jag ska gå till doktorn, kan slå vad pengar om att imorgon har jag minst lika ont som jag hade igår...Aja that´s life antar jag....


Annars så flyter väl inte livet på helt problemfritt men allting brukar lösa sig till slut...

Hoppas ni alla får en jättebra dag!

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppas det gick bra idag älskling!! me love you.. puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback