Tisdag

Jag som var helt säker på att jag hade ställt mobilen på ringning imorse för att se längdhoppskvalet men det hade jag inte! Men av nån underlig anledning så vaknade jag vid 04-tiden och satte igång TV´n lagom till Klüfts första hopp:) Bra tajming där! Och så kul att hon gick vidare. Sen vid 05 så mös jag ner mig bland mina täcken och somnade om igen.

Nu sitter jag och väntar på höjdhoppsfinal (13.10), diskusfinal (15.00) och 400 m semifinal (15.45). Bra OS-dag idag får vi hoppas! Fridis kommer över till höjdhoppet och innan dess borde jag ha duschat, diskat, bäddat och småplockat lite. Borde allt dra igång med det nu då:)



Min frulle idag & igår:)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

fan vad god frulle. dock inte lika god som zorbas tror jag gick upp ca 3,4 kg under kvällens intag . hahahah

Postat av: Jennie

hihi du är så söööt!! tycker om dig grymtmycket sötis! idag ska vi plugga på bibblan, har dock en känsla av att det inte kommer bli så mkt plugg ;) puss

2008-08-20 @ 08:08:53
URL: http://sivle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback