Städryck

Ja ett sådant måste det bli snart eftersom jag måste ringa bovärden om min frys som vägrar fungera efter jag frostat av den nu. Inte konstigt att jag inte gjort det innan för jag har hela tiden varit rädd för att förstöra den och nu verkar jag ha lyckas...Precis när jag fått den nya boxen till hemtelen så den funkar så går nånting annat sönder. Allt är som vanligt i casa de Maddams:)

Jepp så det ska städas, diskas och dammsugas så jag vågar släppa in Bo Bovärd och sen blir det OS med längdhoppsfinal med Frida. Kom på för en liten stund sen att det är fredag men partyt sparar jag till imorgon. Måste hålla min plan om fest 1 gång i veckan.

Nu blir det städning här med musik på högsta volym skulle jag tro, det gör det liiiiiite roligare.


Happy fredag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback