Ropade hej...

...för tidigt! Men två dagars jobb till ger ju mer pengar så jag ska ju inte klaga alls faktiskt men hade varit skönt att sova ut för en gångs skull. Men snart snart...Efter jobb träffade jag Isabelle på Väla och vi fikade och shoppade lite. Dock pep min satans väska i nästan varenda affär vi gick in i och det var ju inte nådigt pinsamt att bli genomsökt och ha personalen hängandes efter sig men tror jag har lokaliserat vad det är som piper: Mitt passerkort till jobbet! Så nu får det inte följa med när jag ska shoppa:)

Blev hårfärg och totteband så nu är man mörkhårig igen...hade lite ångest innan men nu känns det kanon igen. I´m dark brown girl;)

Nu kollas det på Leila bakar och det handlar om choklad...finns härligt Marabou nere i kylen...:) Ska försöka att bara ta nån bit:) I Kalmar blir det träning igen men nu på Nautilus med min "sambo". Kollade schemat igen och jag kände ett pirr och en längtan efter att komma igång på riktigt. Hoppas det håller i sig:)

Nu blir det en chokladbit och sen bingen inom kort!



Hårfärgen som gäller igen:)

Kommentarer
Postat av: jennie

vah?! överger du friskis?!?!

Postat av: jennie

va?! överger du friskis?!

och mig?!

2008-08-14 @ 18:46:43
URL: http://sivle.blogg.se/
Postat av: emma

haha! lätt gumman! du å ja! :) vi kommer vara ursnygga till jul, å då kan vi ju häva i oss tonvis me gotte utan å behöva bry oss!

är det förresten schemat för träningen du kollat in?

imorrn e det du å ja igen min sambo!!

PUSS

2008-08-15 @ 19:46:45
URL: http://misslilstar.blogg.se/
Postat av: hilda

nautilus is the shit..tihi..puss

2008-08-15 @ 22:20:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback