Ny termin, ny kula?

Jepp....nu sitter man här, lite bakis och massa söndagsångest. Borde ha pluggat, städa och lagat mat idag men inget av det har jag gjort. Istället har jag legat i soffan i princip hela dagen och halvslumrat. Tänkt en massa på vad som ska hända framöver och just nu rör det sig ganska så storslagna planer i huvudet när det gäller de flesta fronter i mitt liv. Skola, träning, mat & hälsa, lägenhet & kärlek....ja you name it and I´ve got a plan.

Får dock vänta ett par dagar med det mesta men sen...då jävlar. Jag vill bli en människa som är nöjd med sig själv och sina beslut och just nu är jag inte en sån människa. Men jag ska bli!:) En beslutsamhet som aldrig förr har infunnit sig hos mig...

Nu blir det lite TV-tittande innan bingen. Ska nog hoppa i bingen tidigt och gå upp vid 06.00 imorgon så jag har god tid för dusch, sminkning och fix, frulle och annat sånt. Imorgon börjar ju min sista termin på lärarprogrammet! Sinnessjukt. Ska njuta allt jag kan av mitt sista år som student:)

Trevlig söndagskväll allihopa!

Kommentarer
Postat av: suss

har du gått och svimmat eller?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback