Back in Kalmar

Ja det har man varit i lite mer än ett dygn. Har hunnit med en miniförfest och en utgång med Per. Dagen idag har spenderats i soffan med en trevlig baksmälla. Gick och handlade lite frukost på Netto innan men det var nästan mer än vad jag orkade. Känns ganska bra att vara tillbaka i lägenheten och så men har ändå lite hemlängtan, för hemma är ju där ens familj är. Men den går nog över snart.

Ska lyssna klart på HIF´s match, kolla OS-grejen på SVT1 kl 20 och sen hoppa i bingen. Imorgon blir det att vänta på att Rix Telecom ska ringa angående min hemtelefon som bestämt sig för att inte fungera, åka till högskolan och hämta ut min tenta samt skälla på mina nonchalanta lärare och sen möta Jennie för en tur i stan. Samt även att packa upp, lämna in min cykel, städa, handla och boka tvättid. En dag med lagom många måsten.

Jag är inget bra på att ha semester även om jag vill...Blir för rastlös.

Nu blir det ryggläge igen....

Trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback