VG!:)

Ja det lyckades man ro hem på grammatiktentan. Kan ju inte vara annat än nöjd då ju?:)

Skola idag mellan 9.15-15.00 och det var faktiskt ganska roligt emellanåt. Kommer bli ganska så mysigt att bara vara vi 8-9 och "leka" lite. Sen så får vi  ju ha Satish igen vilket också är kanon. Näe det här kommer bli lovande tror jag.

Ikväll har man druckit lite vin och har lite i glaset just nu. Ska strax ta med mig mitt vin till Emma och bjuda de andra med på lite. Hade en riktigt rolig bilfärd med billy och emma innan. Den tog typ aldrig slut men roligt hade vi!:)

Nu ska jag lyssna lite mer på Bruce, dricka lite vin och bara njuta!:)

P.S Kusin "Eva", du lyckades verkligen lura mig. Ringde till och med hem till mamma! Haha:)D.S


So tell me who I see
when I look in your eyes.
Is it you baby or is it just
a brilliant disguise?

Kommentarer
Postat av: emma

hahaha! ja, bilfärden va skojig den! :) snart kommer jag till dig! :)

Postat av: Kusin

Ojdå..lyckades jag;-). Fniss fniss:-)
Ber om ursäkt så här dagen efter...hehe.
Kram Kusin Marie

2008-04-02 @ 17:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback