Sushi!

Ja idag är det äntligen dags för lite sushi igen. Jag och min sushivapendragare Frida tycker vi har gjort oss förtjänta av det idag!:) Ska även passa på att klacka om mina skor nere i stan.

Gårdagen var verkligen hur rolig som helst, lite och göra i början och sen lagom mkt i slutet. Men det bästa var när vi fick springa in och kolla på gymnasiediskot. Så himla kul. Så små alla var. Nu känner man sig verkligen vuxen!:) Fast det känns faktiskt helt okej...Haha

Ikväll är det födelsedagspartaj hemma hos Tessan. Ska ragga upp det lilla vin jag har kvar hemma hos Emma och dricka ikväll. Blir lugnt och när de andra går ut så går jag nog hem. Tänkte städa imorgon och locka håret i lugn och ro och lite sånt. Imorgon är det den efterlängtade GRUS-festen. Vi blir nog bara ett gäng brudar men det brukar nästan bli roligast så. Och sen självklart vår kära KÅR!:) Näe och på söndagen kommer belöningen för fastan....Pizza och en av Gudfaderfilmerna. Får nog börja med en tror jag:) Näe det här blir nice känner jag!:)

Nu lite mer sminkning och tedrickande!

Ha en underbar helg allihopa!


Little darling
The smiles returning to the faces
Little darling
It seems like years since it's been here

Here comes the sun...

Kommentarer
Postat av: Jessica

Ville du inte dricka av min bautaflaska ikväll?? Jag tar med den iaf så vill du så finns det =)

2008-04-04 @ 14:16:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback