Söndag...

Jepp och man är sjukt sliten efter denna helgen. Har blåmärken och träningsvärk på de konstigaste ställena men det har det nog varit värt:)

I fredags var det lasergame som sagt och avtackning för den gamla styrelsen. Lasergamet var sjukt rolig men jag är nog inte gjord för det. Skrek så fort jag blev träffad så ALLA visste ju vart jag var sen. Haha....Sen blev det middag i lokalen och lite alkohol och sen puben för lite mer. Kvällen avslutades på min uteplats med djupa diskussioner med Frida. Mysigt värre. Det är just sånt som gör att man aldrig vill bli "vuxen".

Gårdagen spenderades med Emma för det mesta. Vi gjorde stan och la oss i slottsparken med pastasallader och filtar. Så himla mysigt att bara vara:) Sedan var det ju den eftertraktade gatufesten och den blev hur rolig som helst faktiskt. Dans på gräsmattan utan skor, hissfest (som resulterade i att hissen stannade mellan två våningar), shots på pizzerian, shots på studentpuben och sen Kåren. Hade varit världens bästa kväll om den inte slutat så konstigt, utanför Kåren blev allting bara fel. Men det är en piss i Mississippi som man brukar säga:)

Idag så ska jag verkligen försöka ta det lugnt även om jag måste plugga och göra klart en sak till imorgon. Är även styrelsemöte kl 17.00. Men först ska jag hoppa in i duschen och försöka få mina fötter att vara mindre svarta;) Men allra allra först...lite youtube och Bruce...of course:)




She'll let you in her house
If you come knockin' late at night
She'll let you in her mouth
If the words you say are right
If you pay the price
She'll let you deep inside
But there's a secret garden she hides

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback