Självdisciplin?

Ja vart hittar man en sån?

Sjukt dåligt med sådant idag, får ta igen det imorgon. Men jag brukar ju alltid prestera bäst under press så why not liksom?

Presentation idag med Jessica, gick ju bra och så. Trots att hon verkade lite skeptisk till vårt tema men men, det gör väl inget med lite jul i april?;) Åkte hem till Emma sen där Johannes även var och hon bjöd på mat (as always)...Min lilla husfru;) Tur att du bara är borta två dagar nu, det räcker mer än väl...

HIF spelade idag och det har jag ingen mer kommentar över faktiskt...Får se till att vinna i Kalmar så man kan visa sig på gatorna;)

Imorgon blir det uppstigning tidigt för att plugga och tvätta. Måste bli klar med det här skitet nu så man kan fokusera på alla de andra miljoner saker man ska göra. Är trött på skolan nu. Nu vill jag bli klar med denna kurs och börja den sista på engelskan då alla andra klassisar är tillbaka med.

Har bokat in en hemresa runt allas födelsedagar (inklusive min). Längtar nåt oerhört efter ett "riktigt" kalas med familjen, längesen nu.

Lyssnar på Leona Lewis album...riktigt bra. Längesen jag tyckte så bra om en artist eller ett album. Rekommenderas varmt!

Nu är det Scrubs, Leona och sen bingen skulle jag tro!


Thought I couldnt live without you
its gonna hurt when it heals to
it'll all get better in time.
Even though I really love you
I´m gonna smile cause I deserve to
it'll all get better in time.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback