Presentation

Ja imorgon är det förmodligen dags och även om jag är nervös som tusan så hade det varit skönt att få den gjord imorgon så man kan slappna av och ha helg på riktigt. Denna dagen har varit riktigt konstig. Sov inte en blund i natt, varken kroppen eller sinnet kom till ro. Så en powernap nu i eftermiddag var väldigt nödvändig. Missade presentationerna idag i skolan men hade aldrig orkat lyssna i sex timmar när man inte sovit någonting.

Har fixat med min presentation idag som jag hoppas tar 20 min. Lite svårt och avgöra det själv men det fixar sig nog, det brukar göra det.

Nu ska jag alldeles strax lyssna på Bruce igen och drömma mig bort. Biljetterna är uthämtade så nu är det for real!:) Kan fortfarande inte fatta det...Har "hittat" en massa nya låtar med lite hjälp som ska lyssnas in nu:)

Vill bara avsluta med att jag är så glad att jag har fina Emma i mitt liv. Hon kom över innan när jag behövde prata av mig och att bara kunna ligga så i min säng och känna att jag kan berätta ALLT för dig är underbart! På lördag ska det mysas för fullt med dig gullunge;)

Nu blir skön musik och sen bingen...så här trött har jag nog aldrig varit.



Now everyone dreams of a love lasting and true
But you and I know what this world can do
So let's make our steps clear that the other may see
And I'll wait for you
If I should fall behind
Wait for me

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback