Pluggisch

Har pluggat i nästan tre timmar och är nästan klar. Bara en fråga som jag inte fattade alls men den hoppas jag att Jessica har fattat:) Jag är trött på att plugga på det här sättet, svara på en massa (o)möjliga frågor, skicka in och diskutera och sen göra om det igen. Sååå segt, just nu är det så i alla fall.

Ska jobba på puben ikväll med och efter ikväll så har jag mitt fina VIP igen så man slipper betala på Kåren igen. Kommer bara betala på lördag så det kan jag leva med:)

Usch vad jag är trött...kanske borde sova lite?


Will you raise me up?
Will you help me down?
Will you help get me right out of this Godforsaken town?
Will you make it all a little less cold?

Kommentarer
Postat av: Jessica

nja.. har nog inte fattat men jag har kommit på ett kryphål som kanske duger tills han förklarat..Camilla och Malin är också frågetecken så we are not alone out there! Ring sen så diskuterar vi halva natten och blir ännu mer gråhåriga..

2008-04-04 @ 00:43:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback