Morgonprommis!

Ja alldeles strax ska man ut och promenixa med Emma. Är sjukt trött men kommer bli pigg när man väl kommer ut:)

Igår så var jag hemma hos Emma och hjälpte henne med hennes "läxa" och sen så kollade vi på A beautiful mind och jag missade för mkt i början så jag hängde inte riktigt med så jag får nog se om den. Martin kom in med och satt och spelade gitarr med jag och Emma kollade TV.

Idag blir det förrutom promenix och sol, styrelsemöte kl 12 och sen en hel del plugg och framförallt STÄDNING. Jag vill knappt vara hemma som det ser ut nu.

Nu ska det prommas...gomorron allihopa!:)



Damn my situation and the games i have to play
with all the things caught in my mind
damn my education i can't find the words to say
about the things caught in my mind

and I wanna be there when you're coming down
and I wanna be there when you hit the ground

so don't go away

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback