Lycka stavas LEDIG!

Ja då var denna kursen slut...eller ja nästan. En summary ska in med men alla presentationer och redovisningar är gjorda. Presentationen idag gick kanske inte toppen men det är svårt när man inte är motiverad för fem öre. Har tänkt mkt på mitt blivande yrke nu dessa veckor och just nu kan jag inte tänka mig att jobba en enda dag som lärare och det gör ju att prestationerna blir därefter. Men nu är det slutspurt och bara hålla ut. Längtar efter att jobba i sommar utan att tänka, utan bara göra. Det behöver jag.

Dagen idag har annars varit helt okej, halva dagen spenderades ute på Lotsutskiken med god mat och efterätt och massa prat och lite skola. Blev sedan stan en sväng och sen hem och kasta frisbee med bror och Jennie. Var väldigt duktiga må jag säga:) Har kollat fotbollen med och nu är man hemma och bara är. Vill sova ungefär 3 veckor nu men imorgon ställs klockan på 10 så jag hinner städa och så innan Valborgsgalejet börjar. Ska bli sjukt kul faktiskt och sen på torsdag kommer det bästa: Min fina underbara André. Nu behöver jag dig här som kan peppa mig ska du veta. Denna helgen ska bli GULD!

Måste avsluta med att säga grattis till världens bästa huggorm, nämligen lillsyrran som blir hela 16 år idag! Fy sören vad tiden går fort. Hoppas du haft en underbar dag och du vet ju att presenten kommer med mig;)

Nu One Tree Hill och sen bingen!




Now I don't know how I feel, I don't know how I feel tonight
If I've fallen underneath the wheel, if I've lost or I've gained sight
I don't even know why, I don't know why I made this call
Or if any of this matters anymore after all




image561




Kommentarer
Postat av: Tanya

Hej gumman! Vad skönt att du inte har mycket kvar nu, snart får du sova ut och ta det lugnt igen. Tänk att Joanna är hela 16 år nu, jag känner mig lite fånig som säger det men faaaan vad tiden har gått fort! Går hon ut nian redan? Gymnasiet efter sommaren? Vad har hon sökt, vet du det? Roligt att hon är så stor nu. Haha tantvarning när man säger så.

Jag hoppas allt är bra med dig, vi ses till din födelsedag! PUSS

Postat av: Joanna

vad är det dära för hemsk bild ? ;) haha.

2008-05-01 @ 13:25:01
Postat av: Jessica

Soon Josse, soon :-) Nu är nog det värsta över hoppas jag så det ska nog gå att få dig motiverad igen. Du fick ju lite uppladdning i helgen me :-) kraam

2008-05-04 @ 23:44:51
Postat av: Marie

Du har fått en utmaning:-)kolla http://majsan74.blogspot.com/

2008-05-10 @ 22:41:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback