Långhelg!

Ja det får man väl allt säga att man har nu? Är lektionsfri till och med onsdag kl 09.15!:) Har dock lite att plugga men det ska jag ta tag i imorgon. Ska bara göra de frågor som ska skickas in då och kanske lite mer. Men vi får se...:)

Sitter med datorn i knäet och har TV´n på i bakgrunden. Käkar lite chips med. Denna veckan har inte börjat bra om man ska räkna nyttigt men morgondagen inleds med en morgonprommis med fina Emma. Sen en liten biltur för att lämna av lite CV med. För Emmas skull då. Jag har ju mitt fina jobb hemma i HBG, men ett jobb i Kalmar hade inte suttit fel heller. Speciellt inte nu när min vapendragare ska flytta ifrån mig hemma:( Sommaren kommer definitivt bli mkt tråkigare utan dig next door.

Näe lite mer chips nu och sen bingen. Ska ju upp med tuppen, eller ja halv sju i alla fall!:)


Well, there's a bridge and there's a river
That I still must cross
As I'm going on my journey
Oh, I might be lost

And there's a road I have to follow
A place I have to go
But no one told me just how to get there
But when I get there I'll know
'Cause I'm taking it step by step


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback