Jag har en liten vän...

Ja en alldeles speciell vän som jag lärde känna för mer än 10 år sedan på Elevens Val då denna person hävdade att han hamnat fel och bara sydde Kalle Kå djur hela terminen:) Satt mitt emot denna människa och vår första konversation handlade om vad de verkligen sjöng i en Spice Girls låt. Kort därefter flyttar vår familj och råkar bli granne med denna person.

De kommande åren spenderas mkt tid med denna fina kille och övriga grannar och minnerna är många och fina. Som vi har skrattat, gråtit, supit, shoppat, fikat, dansat, rest och mkt mer. Det finns nog ingen så fin som han och idag när jag läste hans blogg så insåg jag det ännu mer. Han tillhör eliten och förtjänar att få precis allt det han vill ha. I honom har jag funnit en vänskap få förunnat och i mitt hjärta har han alltid en plats:)

Jag älskar dig....Nu kan det gott bli maj så vi får skapa nya fina minnen:)

image560

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback