Fotboll och DHW

Ja just nu zappar jag emellan de två:) Just nu ligger Chelsea under mot Liverpool. Har aldrig tyckt om det laget. Kan bero på att Frida hejade på dom när vi var yngre och för att de alltid spöade mitt Leeds;)

Idag har man varit ledig. SKÖNT! Behövdes verkligen en dag utan plugg. Satt på expen en stund och spelade sedan discgolf med Johannes, Emma och Fia. Spelade dock bara sju "hål" för vissa blev lite tjuriga;)

Nu ikväll har man bara tagit det lugnt, eller jag har diskat, plockat undan och renbäddat. Tänt en massa ljus här hemma och druckit te och käkat choklad. Ibland behöver man skämma bort sig själv lite...

Imorgon är det en STOR dag. Världens bästa fotbollslag kommer nämligen till Kalmar. Okej, nu ljög jag kanske lite men för mig är dom nr 1. HIF kommer på besök och jag, Frida och Zander ska till Fredrikskans och kolla. Jag och Frida i HIF-mundering såklart. Kommer bli supernice. Sen ska man även få träffa på de holländska utbytesstudenterna. Spännande faktiskt...får öva lite engelska då...aldrig fel:)


Nu ska jag kolla på fotbollen eftersom DHW är slut och sen så ska jag krypa ner i bingen:)




It is time to face the truth,
I will never be with you...


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jättenice, vi pratar ju aldrig engelska annars menar jag ;-) Lyx med choklad! Lite avis nu..

2008-04-22 @ 22:35:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback