Bra dag det här

Trots att jag slog upp mina gröna redan 07.45 på min sovmorgon har denna dagen blivit väldigt bra:) Jessica kom hit vid en halv tio med frallor och vi kollade Våra bästa år. Tog sedan tag i plugget som gick sådär men så går det nog när man inte läser ALLA instruktioner. Hämtade sedan upp Jennie vid bibblan och gick till Maxi där man fick en bra överraskning på kontot. Tack mamma och Håkan!:)

Cyklade hem med medvind och bra musik i lurarna och nu väntar jag på Jessica så plugget för idag kan bli klart. En riktigt bra dag det här. Kanske skulle promenixa lite innan kvällen och ladda upp med massa bra musik? Alltid skönt att rensa huvudet där det alltid tänks för mkt:)



Yes I can make it now, the pain is gone
All of the bad feelings have disappeared
Here is the rainbow I've been prayin' for
It's gonna be a bright, bright
Sun-shiny day.





Kommentarer
Postat av: Jessica

höll på att spy på den där jäkla texten till slut.. läste den ju inte bara en gång :-S Men skam den som ger sig! hehe

2008-04-11 @ 07:57:47
Postat av: Jennie

hihi sööööt :) me love you!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback