Biblioteksblogg

Jepp nu sitter man här i bibblan trots det fina vädret utanför. Finns inget som kan göra mig på så gott humör som solsken!:) Ska ner på stan senare och bara gå runt och mysa lite. Får njuta lite av att det faktiskt är helg trots att jag har sjukt mkt att göra.

Ikväll blir det väldigt lugnt, ska bara vara och kolla Talang tror jag och läsa i DaVincikoden.  Jag är antagligen en av de sista människorna på jorden som inte läst ut den och den SKA vara utläst tills filmen ska ses.

Imorgon blir det tjejfest hemma hos Emmy med temat (som kanske vi skapade:P) rosa. Rosévin är inhandlat och nu blir det ett rosa sidenband till outfiten. Blir kanon tror jag...

Näe nu blir det stan!:)



Du vet hur allt ska bli nu, allt är sagt, luften är ren
Allting blir precis som man förväntar sig
Du är ett glashus, och jag är en sten
Men det är du som försöker se igenom mig

Kommentarer
Postat av: emmy

japp, imon blir det party party! jag fick dock en liten rosa kris innan, linnet som jag tänkt ha var inte så snyggt längre! får se om jag kan hitta nt annat i garderoben, annars får det duga med nagellack! =) Ses imon! Kramen


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback