Bakissöndag

Ja det kan man verkligen kalla den här dagen. Men huvudvärken börjar sakta släppa nu så jag känner mig nästan som människa. Har en grym träningsvärk med efter träningspasset igår. Har ont exakt överallt...Haha

Tjejfesten igår var jätterolig, lite lapplek och Singstar blev det med. Jag förlorade alla svenska låtar men vann de engelska, väldigt konstigt tycker jag men jag sätter väl tonerna bättre på engelska. Skönt att skolan kanske gett mig nåt då;) Efter det blev det Kåren och minnet är lite väl luddigt efter Absinten som visste vart den tog;) Men roligt hade jag!:)

Idag blir det väldigt lugnt, ska lyssna på HIF-Gefle nu klockan 15 och småpula lite här hemma:) Ikväll kommer äntligen Emma tillbaka igen. Ska bli skönt att få krama om henne lite:)

Näe nu ska jag fortsätta min bakissöndag med en massa vätska och lite fotboll strax!

Att jag aldrig, aldrig, aldrig, aldrig ska lära mig att ha lite självdisciplin. Jag blir så trött på mig själv ibland...



Turning circles time again
cut like a knife
If you love me got to know for sure
Cos it takes something more this time
than sweet sweet lies
before i open up my arms and fall
losing all control of every dream inside my soul
and when you kiss me on that midnight street
sweep me off my feet
singin ain't this life so sweet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback