Äntligen!

Ja äntligen så fungerar bloggen igen...har varit lite tomt nu i några dagar.

Får ju köra en liten snabb resumé av dessa dagar då:)

Fredagskvällen spenderades hemma hos Jennifer som fyllde år med god mat och roligt sällskap. Kvällen avslutades på Palace och sen gick jag och Zander hela vägen hema och filosoferade lite. Eller jag gjorde det i alla fall;) Gick bort och sov hos Emma sen.

I lördags mådde man lite sisådär så då tog man det ganska lugnt. Kvällen tillbringades med Jennie och kräftor! Så gott!:) Sminkade även henne senare såsom vi brukade göra när vi var yngre och jag blev helnöjd med resultatet! Efter hon hade gått så tvättade jag lite och sen fick jag diverse besök/nattgäster och halv sju kunde jag somna:) Men det gör jag om vilken stund som helst!

Söndagen blev inte så lång för mig med tanke på att man förlorade en timme och vaknade halv två. Rensade dock ut garderoben så nu har jag 2 stora påsar som ska skänkas till UFF. Kollade även Wallander på kvällen med Frida.

Gårdagen spenderades i bibblan med Jessica, i cirkus 7 timmar pluggade vi och sen styrelsemöte på det. Var lagom mör när man kom hem sen. Hade dock vissa saker som gjorde mig lite extra glad igår så det gick ändå:)

Idag är det skola mellan 9.15-15-00 och sen så ska man hem och plugga lite och sen bara försöka slappna av lite:)

Det var lite vad som hänt....

Nu blir det fortsatt sminkning, frulle och skola!:)

Ha en underbar dag idag och låt er inte luras allt för mkt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback