Tisdag!

Gomorron allihopa!

Idag är jag ledig, vilket är riktigt skönt! Nu under nollningen när man både har skola, nollning och plugg så hinner man inte städa, diska, tvätta eller göra någonting "husligt". Men idag är det dags, ska i och för sig möta A i stan för lite shopping halv tolv och sen är det nollning igen vid halv fem men något ska man väl hinna med? Haha

I lördags var det som sagt poängjakt för våra kära nollor och jag tror de tyckte det var ganska roligt. Vad som var mindre roligt var att Centerpartiet hade sin riksmarsch just där min station låg och där våra nollor skulle
bada!:P Men det gick bra ändå. På kvällen sen var det dags för Singstar i lokalen och sen vid nio var jag bjuden på en mellanfest där spriten bara radades upp:) Men det var roligt. Sen bar det av till kåren och skakade rumpa till ca halv två då vi gick och åt på pizzerian vid kåren:)

I söndags var det egentligen vilodag men våra nollor var tvungna att göra sitt nolleuppdrag så det gjorde vi hemma på min uteplats och sen hade en av mina nollor haft med sig lite gott som vi kalasade på efteråt!

Igår var det tänkt att vi skulle träna inför brännbollen som är idag men ett ösregn satte stop för det så vi gick till lokalen och grillade där utanför. Sen blev det en massa varv i rondellen, en nolla som badade i Systraströmmen (namn?) och en sväng till puben. Fick sedan skjuts hem av Jessica:)

Jag får verkligen börja blogga oftare för vem orka läsa så här lång (och tråkig) text?

NU frukost!

Kommentarer
Postat av: emmy

jag orkade läsa utan problem... =) Men jag måste verkligen oxå ta tag i mitt bloggande nu, hänger bara på facebook hela tiden!
=P Ses ikväll på brännbollen, med eller utan overall! Haha! Puss

2007-09-04 @ 10:55:14
Postat av: jennie

anders var det som badade :)

2007-09-04 @ 14:11:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback