Tenta imorgon!

Ja nu är det snart dags för den första salstentan på 2 år! Har pluggat nu i fem dagar så det ska ju sitta som järnet. Idag pluggade jag och Fridis i knappt 3 timmar och sen fick det räcka. Jag har precis läst igenom allting en gång nu så nu kan jag inte göra så mycket mer. Men nervositeten finns redan. Usch usch...

Idag åkte min mamma med sambo till Gran Canaria. Är inte avis alls när man får ett mess att de sitter på balkongen och njuter av värmen när man själv cyklat hem med tjock tröja under jackan och halsduk!:) Men jag unnar dom en fantastisk vecka:)

Imorgon efter tentan så blir det lite lyx med sushi, har Tanya & Frida som sällskap. Sen blir det nog lite städning av hemmet och sen lite tentaslask på kvällen. Första med nya klassen så det ska bli najs. Näe nu ska jag göra någonting åt min nervositet:)

Nattinatt allihopa!

Kommentarer
Postat av: Marie

Lycka till med tentorna söta kusin...:-)

2007-09-26 @ 22:42:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback