Söndag

Idag har jag...

¤ Vaknat upp med Tanya här och ätit mysig frukost med henne och kollat Idol
¤ Har cyklat i ösregn för att...
¤ TRÄNA! Ja idag mina vänner har jag tränat! 60 minuters Corepass!:D
¤ Ringt mamma och skrutit om min träning:P
¤ Kollat på film med A och bara tagit det lugnt
¤ Tänkt en massa, blivit mkt sådant på sista tiden men det blir så när det är  mycket man inte förstår...
¤ Bestämt att det inte blir sjöslag men något annat mys!

Och nu ska jag SOVA!

Är alldeles för trött för att skriva något mer seriöst just nu. Lovar ett blogginlägg om kräftskivan igår!:) Tack för den förresten Jenny, längesen jag åt så mkt gott! Men det kommer en annan dag!

Gonatt!

Det finns ett ord för vad jag lider av, men jag har glömt det nu
Det där att komma på för sent vad man borde sagt, och Du
vet hur det känns, det vet väl jag, jag har kännt dig, jag är van
Jag borde sagt igår, vad jag kom på härom dan
Men nu är allt för sent, nu är det gjort, nu är du dömd
Du blir ett fnask och du är alltid deras fnask, och han är glömd
Men låt dom älta, dividera om vikten i det där
Här får man aldrig göra fel, här får man aldrig göra om...


Kommentarer
Postat av: Tanya

Duktiga vi var igår! :) Känner du också av idag? Aj min mage! Hihi. Tack så mycket för frukost och sovplats igår, var så mysigt så. Vi sa träning på onsdag va? Känns skitbra att vi kommit igång nu. Puss på dig, ha en bra dag!

2007-09-10 @ 10:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback