Sittningen!

Var alldeles för bakis för att blogga igår så det får bli idag istället:)I lördags var det sittningen som man sett fram emot ett bra tag nu och den var verkligen superrolig. God mat, duktiga och roliga toastmasters, bra val av faddrar/nollor osv. Blev sedan en mellanfest i lokalen och sen tillbaka till kåren. Jag vet att jag hade asroligt fram tills klockan två då allting bara släppte. Allt som hänt den sista tiden och den stora besvikelsen under kvällen blev alldeles för mkt för fulla Josephine.(Vet att personen i fråga är kapabel till mkt men att vara så elak det trodde jag inte). Men på det stora hela så var den sittningen sjukt rolig, nästan lika rolig som min egen nollesittning!:)

     

     

     

     

Här är ett litet smakprov!:) Nu är det CSI på TV eller Gilmore Girls på datorn...Svårt val!

A new day has come...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback