Shopping!

Seminariet idag gick bra:) Var inte så svårt och frågan vi skulle diskutera hade knappt med boken att göra så det var bara att ordbajsa lite. Efter seminariet så skulle jag möta upp A för att luncha och gå på stan men han fick sluta väldigt sent så det blev en baguette på tågstationen innan jag vinkade av honom. Känns lite tomt får jag erkänna. Efter det så gick jag till stan, tanken var att jag skulle köpa ett par träningsskor och en halsduk. Hur det gick? Det blev fyra klänningar, två tjocka strumpbyxor och en halsduk, men inga träningsskor. Haha. Men summan av kardemumman blev endast 550 kr! Det tycker jag är billigt för fyra  klänningar, en halsduk och två strumpbyxor.

Efter shoppingen cyklade jag hem, vilade och åt lite. Var meningen att jag skulle träna men gick en powerwalk innan Idol istället. Efter det kollade jag Heroes och sen har jag provat mina nya kläder:) Nu ska det kollas lite Gilmore Girls innan det blir bingen. Massa plug framför mig imorgon:(

Nattinatt!

Bilder av shoppingen:

image433     image434

image435    image436

image437    image438

image439


Och så här ser jag ut nu när det snart är läggdags:

image440

Kommentarer
Postat av: suss

hihi det låter som när jag shoppar..det blir alltid sååå mycket mer än man ska (och har råd med)...hihi...kram

2007-09-21 @ 14:45:06
Postat av: c

sånna leggins och tunikor har jag :) visst e dom fina ? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback