Onsdag!

Även idag har man varit ledig, väldigt skönt att sova ut. Dock gick jag upp ganska tidigt för jag trodde jag skulle fika med Emma men hon var sjuk, stackaren! Hoppas du kryar på dig! Klockan två var jag i bibblan och tillsammans med Mia så gjorde vi klart vår källkritikuppgift!:) Den ska inte vara klar förrän om 9 dagar så snacka om framförhållning! Efter det åkte jag och Fridis en sväng på stan och jag fick shoppat lite jag med. Även om det inte var jag som skulle shoppa. Som vanligt då. Nu sitter man i mjukisbyxor och har fotbollen på i bakgrunden. Snart är det ju Idol och sen Heroes, men nya Top Model börjar ju även idag. Lite kluven är jag allt!

Ha en trevlig kväll!

image415  
  

image418

Min klädsel idag, min shopping, mitt älskade godis från Ture och sist tackpresenten från Lina för jag vattnat hennes blommor:) Ska nog börja nalla lite redan idag, är ju lillördag och allt:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback