Och vinnaren är...KAROLIN!

Instutitionsbrännboll igår, spelade 3 matcher och vi vann hela rubbet! Kan inte beskriva hur sjukt skönt det var att slå ut Kalmar ESS, Spiik och till sist Meskalin i finalen:) Glömde helt bort att jag hade kameran i väskan så det blev inga bilder men jag ska försöka få Jessica att skicka lite bilder;) Efter vinsten i brännbollen bar det av till Kåren och gigantcaps:) Capsade inte jättelänge utan hängde med Jessica och en av nollorna till puben. Cyklade hem ganska tidigt. Brukar bli så när man börjar dricka alldeles för tidigt. Idag blir det mest plugg som gäller och sen givetvis pubrunda och Mora Träsk på Kåren:) Ska bli så roligt!

Näe nu kolla posten om mina böcker kommit och sen dusch!:)

Bjuder på lite bilder på min shopping och sen hur snygg jag är i min overall & faddertröja!:P

    

Kommentarer
Postat av: emmy

Varit på H&M o handlar ser jag? o blivit medlem i BodyShop-klubben! Hihi, den där parfymen luktar helt sjukt gott!! jag har den oxå! Vi har så himla bra smak lixom! Ses på fredag..party party! Puss

2007-09-05 @ 15:43:47
Postat av: Tanya

AHA! Var det därför alla jävlarna bestämde sig för att skriksjunga utanför mig igårkväll?! Fick lust att skrika "JA MEN GÅ PÅ DEN DÄR JÄVLA FESTEN KALMAR ESS DÅ! STÅ INTE HÄR OCH SKRIK OM DEN! STICK!!!!!!!" Nu vet jag iallafall vad som försigick. Brännboll och caps. Det var den.
Hoppas du hade roligt iallafall, DIG unnar jag det (men bara DIG).
Ps. (Och Jenny.)
Ps2. KRAM


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback