Klassfest!

Ja lite av min blogglust har kommit tillbaka så jag skickar iväg ett blogginlägg nu:) Är ledig idag precis som jag har varit hela veckan och är fram tills nästa torsdag! Helt underbart att kunna sova ut på morgnarna! Idag har jag gjort klart den sista uppgiften på denna delkurs. Nu är det bara grupparbetet och redovisningen kvar och sen är hela delkurs 2 klar den med:)

Ikväll blir det klassfest med klassen, ska bli spännande och se vilka som kommer. Ska vara hos Sheron redan vid sex så hinner man fördricka lite innan de andra kommer:)

Nu ska jag laga lite mat och sen börja fixa mig, ska ha min nya klänning på mig med så det kommer bli supernice!

Ha en mysig dag/kväll allihopa!

Visst är det konstigt hur vissa människor kan vara så fruktansvärt tanklösa ibland?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback