Fredag

Sitter här med mitt glas juice med Oprah i bakgrunden och försöker bli pigg. Ska alldeles strax börja göra mig i ordning för vid 12 ska jag möta Frida vid bibblan för en sushilunch och lite shopping och sen ska det bli fotografering vid slottet med styrelsen och sen häng med dom hela kvällen skulle jag tro:P Känner inte riktigt för en helkväll och definitivt ingen alkohol så jag ska försöka vara duktig ikväll. Ser dock fram emot shoppningen, på min lista så står det:

¤ Klänningar (helst bruna och kanske en nyårsklänning)
¤ Koftor
¤ Dagcreme, sminkborttagningsmedel och foundation
¤ En grå halsduk (som matchar min nya tantmössa)

Ska kanske lägga på ett kol eftersom jag ska mata Jennies galna katt med!;)

Ha en härlig fredag allihopa!

Hemlängtan, hemlängtan...


Kommentarer
Postat av: André

Hej gumman!

NU sitter jag på jobbet och har dewt riktigt tråkigt... helt själv också så jag passade på att sätta mig vid datorn en liten stund :)

Ville bara skriva att jag saknar dig... får styra upp ngt snart! Vi snackade om nästa vecka va?
Kan ju höras i helgen om inget annat om de...

Hoppas du får en mysig fredag och att du hittar ngt fint att shoppa... :)

Vi höres vännen. Sköt om dig!

Pyss pyss

/A.

2007-10-26 @ 11:49:48
Postat av: emma

Shoppa shoppa shooopppaaa! haha! Glöm för fan inte den bruna på gina! hihi! Å ta det lugnt ikwäll, för det är ju imorrn vi ska ses på Kåren! ;P Pussssaaa

2007-10-26 @ 15:07:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback