Tuesday Night

Sitter här framför datorn och slösurfar lite. Borde väl egentligen sova snart men är ganska så pigg fortfarande. Idag var som sagt i stan med Emma, hon köpte en jättesöt jacka och jag köpte 3 par örhängen för min värdecheck. Haha...Måste hålla lite i pengarna nu. Efter jag släppt av henne vid tåget så åkte jag till bibblan och pluggade, träffade delar ur the holy group och fick sitta med dom ett tag men större delen satt jag själv och pluggade och det är sjukt vad mycket man får gjort när man sitter på ett ställe där man inte blir distraherad av annat.

image470

Efter mina timmar i bibblan så cyklade jag hem i halv hagelstorm. Så roligt med snö och hagel, verkligen. Väl hemma så har jag mest slappat. Jenny kom förbi en sväng och kollade Ugly Betty samt lånade Lilla Genushäftet som hon behöver nu. Har varit väldigt duktig och hängt in all min tvätt och sorterat min garderob så nu ligger alla kläder som jag inte använder på ETT ställe och de jag använder på ETT ANNAT. Väldigt skönt. Har hittat en svart mysig klänning som jag ska ha imorgon:)

Nu ska jag antingen gå och lägga mig eller hoppa in i duschen.

Sov så gott allihopa!

image471

Mina fina örhängen från HM. Har de svarta på mig just nu och det är så fint så:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback