Tillbaka igen

Ja så var man tillbaka i Kalmar igen, blev inget bloggande i helgen men det är inte så lätt när man har en lillasyster som är gift med datorn;) Dagarna hemma har i alla fall varit jättemysiga och välbehövliga! Behövde komma hem och träffa min familj och min älskade penta!

Helgen har bestått av shopping, sushi, mys med mamma & co, simning med lillasyster och mys i Hyllinge med familj nummer 2, utgång med min penta och söndagsmiddag med mormor och lille kusinen. Allting har varit hur bra som helst förrutom att det gick för fort. Har aldrig saknat att bo "hemma" så mkt som jag gör nu!

Gick upp klockan 06 för att packa och 09.36 gick tåget mot Kalmar, hade lektion idag mellan 14-17. Handlade om hur man kunde jobba med biblen i skolan och vi fick göra vår egen "minibibel". Gansa intressant. Sen kom snälla Adler och hämtade mig med all min packning. Väl hemma i lägenheten har jag inte gjort så mkt. Jennie kom över och kollade Prison Break och vi snackade massa skit! MYS! Bjöd in henne för ANDRA gången till luciamys den 13 december. Haha:)

Nu ska jag snart kolla Sex & The City och sen sova. Ska fixa naglarna kl 09.30 och sen blir det en sväng på stan, ska hitta min älskade kjol. Sen kommer höjdpunkten: Lussekattsbak med Jessica! Har längtat efter lussekatter ganska länge nu...

Samtalet med dig på msn innan var inte så himla givande, fattar inte alls hur du tänker och om du verkligen bara är ute efter att såra. Men jag kan ju säga att du lyckades. BIG TIME!

Är så glad att mina vänner är just  MINA!

Kommentarer
Postat av: jennie

och jag är glad att du är min :) haha mitt minne kanske inte är helt komplett.. mohaha, men luciamys den 13:e är givet.. om jag är hemma kom jag på nu :P haha.. puss

Postat av: jennie

haha jag vet inte riktigt vad emma yrar om, men skola har vi inte :) vi har skola den 11:e och den 17:e! =) puss

2007-11-27 @ 07:45:14
URL: http://sivle.blogg.se
Postat av: André

Babe, jag saknar dig redan - fatta hur tråkigt det var att gå ut sj igårkväll o ta en cigg. ha ha :)

Jag hade feber hela dagen igår med, men nu är de borta.... var uaf underbart att ha dig hiiiimma.
Får ta o boka tågbiljetten snart ju ...då gör vi kalmar:)

ringer sen.

Puss o kram
/A.

2007-11-27 @ 12:29:22
Postat av: emma

hahaha! yrar ja??!! fullt möjligt! ni alla vet ju vikken virrpanna ja e! =)

Sååå otroligt skönt å ha dig här igen gumman! Du fattar nog inte!!! =)

PUSSA

2007-11-27 @ 21:20:36
URL: http://misslilstar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback